Omerinannesii
Her çocuk farklıdır, bizde 15 gün sonra 24 ayık olacağız 2 hafta önce başladık ve 1 haftada tamamladık ilk 3 gün çok zordu ama bana zor gelmiş olabilir kime söylediysem ne var ki süreç çok normal tepkileri aldım, çok az kaçırmalar oluyor. Bizim sorunumuz klozet ve lazımlığa yapmamasıydı ilk etapta bende normal tuvalette öğrettim pantolon çıkar terlik giy vs derken aşırı yoruluyordum birde her 15 dk ya bir çiş geldi diyordu hep öyle olacak sandım ama olmadı süre git gide arttı kaçırmalar bitti. Ama çişi öğrendik kaka problemimiz oldu korkuyordu yaparken ağlıyordu yaptıktan sonra korkuyordu onuda 1 buçuk haftadan sonra klozete alıştırdım çiş ve kaka oraya yapıyoruz artık. Birde tavsiye eve kapanmayın o zaman süreç uzuyor ben 3 günden sonra hep kısa kısa dışarı çıkardım parka markete gittik geldik. Çıkmadan yaptık gelince yaptık o zaman sanki dana bi özgüveni geldi normal hayatına devam ettiğimiz için daha bi mutlu oldu sanki cumartesi günü avmye gittik mesela hep söyledi gittik yaptık