[silindi] En iyisi Bosch bence, hele buz dolabına bayılıyorum,. dünyaları alıyor o kadar geniş ve güzel ki. Serie 6 sanırım çamaşır makinası falan da çok güzel.
lapsekiliTayfur eozlem benim tüm eşyalarım Vestel çok memnunum hatta buzdolabını geçen hafta yeniledim birde kurutma makinesi aldım
lapsekiliTayfur eozlem evet valla o kadar aşırı memnunum dolap harika kurutma makinası için söylenecek söz yok keşke daha önce alsaymışım nasıl geciktim 😆😆😆😆