Kızlar bebegım 5 aylık bugün doktor kontrolümüz vardı, sadece anne sütü alıyor sağımla, doktorumuz kafasını tuttugu ve oturma ıstegıne sahıp olduğunu gördü artık tamamen oturabılır tadımlara baslayabılırsın dedı. 1 ay kahvaltı yemek seklınde yemesın buharda haşlama sebze meyve bunların purelerını yoğurt gıbı tek tek tadım seklınde ılerlesın dedı. 1 ay sonra tam anlamıyla gecılsın suan yüklenme alerjı ıcın 2-3 tatlı kaşığı yeter dedı. Sabah sebze akşam meyve ara da da 1-2 tatlı kaşığı yoğurt ver 3-5 gün bu sekılde devam et sonra menüyü degıstır dedı. Siz olsanız başlar mısnız yoksa tadım ıcın bekler mısınız 1 ay daha geçen karpuz emdırdım az 3 gün korktum dokunur dıye