mucizemm94 Bebelac gold kabız yaptı yaklaşık 6 aydır kullanıyorum şimdi ise hipp alacağım ama kararsızım memnunmusunuz ?
cansu2600 mucizemm94 Bebelac Gold kullanıyordum çok gaz yaptı geceleri uyku haram yani 7 aylık şuan son 15 gündür memeden kesildi mamaya döndük. 3-4 gündür hippe geçtik hala devam ediyor. Oğlum uykusunda osurmuyor yani ilk kolik zamanlarına döndük resmen
sunfloweer mucizemm94 hipp organik kullanıyoruz keçi sütlü çok güvendiğim sağlam bir doktor önerdi, çoğu mamada palm yağı falan var, doktorumuza güvendiğimiz için bu mamayı aldık, bir sorun yaşamadık
Cihangirsmom_ mucizemm94 doğduğundan beri hipp organik combiotic kullanıyorum gaz sorunu hiç yaşamadım şuan 7 aylık oğlum çok severek içiyor
mucizemm94 cansu2600 evet Bebelac gold sindirimi kolaylaştırıcı diyorlar ama aylardır kabız ağlıyor çok zorlaniyor yaparken şaşırdım.hangi mamayı kullanacagimi
murek Sma comfort kullanıyorduk zor bulunuyor diye hipp aldım 3 gündür çocuğum gece gündüz gazdan kabızlıktan uyumuyor acillik olduk doktor düşük kalite mama dedi olduğu gibi çöpe attım sakın kullanmayın
drystr @mucizemm94 kızımda Aptamil kullanıyordum gaz yaptı sma kullandım öyle büyüttüm ama o da gaz yapıyordu oğlumda önce sma comfort sonra sma optopro kullandım oğlum bi ara mama yemiyordu ben mamayı beğenmiyor sanıp değiştim (meğer ağzı yara olmuş) hipp aldım gaz problemi ortadan kalktı şuan çok daha iyi ki de da tavsiye etti deneyin bir
Themom_ mucizemm94 Doğduğu 4. Günden itibaren hipp combiotic kullandık. Gaz, kabızlık, kusma vs şikayetler hiç yaşamadık.
sunfloweer ftmkyaa yeni görüyorum kusura bakmayın, hipp organic kullanıyoruz combiotic olan inek sütlü mü bilmiyorum ben keçi sütlü olanı kullanıyorum üstünde keçi resmi var
iremhancer Ben hipp de kullandım ama bence golden goat keçi sütlü en iyisi, hipp de iyi ama 2 güne bir yapıyodu hipp kullanırken arada gazı oluyodu. Golden guatla her gün yapıyor ve gazı daha az oluyor