Merhabalar, ilk oğlumu 4 aylıkken klamp yöntemiyle sünnet ettirdik. İkinci oğlumda 1 hafta önce yine 4 aylıkken dikişli olarak sünnet ettirdim. Karşılaştırma yapacak olursak ;Aslına bakarsanız ilk günler klamp yöntemi çok daha kolay geçiyor dikişliye göre. Beze temas etmediği için canı acımıyor ve ağlamıyor. Fakat klips çıkartılırken ve sonraki süreçte başa döndük gibi oldu bizde. Çıkarken çok ağladı ve sonraki günler çişlerini yaparken, beze değince vs. çok canı acıdı ve ağladı. Bir hafta karton bardak taktık. Fakat gerçekten sünnet yeri çok estetik oldu. İkinci oğlum dikişli, ilk gün çok ağladı, beze değdiğinde her çişinde acısı oldu. Buda ikinci gün akşam neredeyse %70 kesildi diyebilirim. Ama yine 5 gün kadar karton bardak koyduk. Fakat yer yer kesikler görüyorum, iyi dikilmemiş mi yoksa olması gereken o mu? Klipsli de gömük pipi ihtimali çok düşük. Dikişlide çok endişeliyim sürekli geri itmek zorundayım. İkisinin karşılaştırmasını yaptım. Umarım faydalı olur :)