m09 Yazlık uyku tulumu giydiriyormusunuz.owli veya kidzee nin 0.2 tog uyku tulumu kullanan varmı.yada başka marka 0.2 tog olabilir.
m09 Öncelikle Öneriniz için teşekkür ederim.0.2 togmu kullaniyorsunuz.icine birşey giydiriyormusunuz.