mervearsln Hanımlar bebeğinizin nasıl bez takmadan tuvaletini yapmasına alıştırdım ve ne kadarlıkken yaptınız
Asyaveannesi04 mervearsln 2 yaşındaydı kızım konuştum artık tuvalete yapması gerektiğini prensesli külotlar aldım sesli tuvalet aldım 2 güne alıştı bir kez kaçırdı, alışana kadar da altına alez serdim
pembeayakkabilikiz mervearsln 2 yaş 2 aylık kızım bugün itibari ile başladım şu an bezsız durduruyorum daha önce de yapıyordum ama smdı kararlıyım sürekli konuşuyorum oyuncak bebeklerıne tuvalet falan yaptırıyorum umarım başarılı oluruz ☺️
mervearsln Asyaveannesi04 Allah bağışlasın 🧿 maşallah akliymiş benimde kızım var ama daha 9 aylık bir yaşinda olunca aliştirmaya düşünüyorum. Ama önerilerinizi almak istedim
bakkalemzigi mervearsln bence çok erken konuşması gerek öncelikle kakam çişim var demeli , tuvaletini tutmayı öğrenmeli ayrıca bebekler biz isteyince değil kendileri isteyince sinyal veriyorlar zaten kaka yapınca saklanma ,bezi dolunca rahatsız olma gibi
cnuryasar Benimde kızım 13 aylık annem ben bebekken 1 yaşında kesmiş beni ben de kızıma yapmak istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir tuvaleti falan anlıyor girdiğimde mesela bu yaz beklemeli miyim yoksa tam anlamadan kesmeli miyim?
sencokbiliyon 1 yaşında bıraktı vs diyenler şaka mı yapıyorsunuz ya. 1 yaş bebeğe nasıl tuvalet eğitimi veriyorsunuz?