esranr98 oğluma hamile iken saçlarımı kestirdim kuaför kesmem asla dedi ben de doktora neden kesmiyorlar dedim ben bilimsel bir açıklaması var sanıyordum. Doktor niye kesilmiyormuş benim hanım her ay boyatıyor hem de kestiriyor hiç bir sıkıntısı yok kestir gitsin hurafe bunlar dedi. Meğerse çocuğun ömrü az olur diye kesmiyorlarmış. Doktorun eşi d ebenden biraz önce doğum yapmıştı sayfasına girip baktım kadının saçları boyalı. Belki size ilham olur. Bebeğim 2 yalık ben de boyatıcam