Bebeğim 2,5 ayı geçti meme reddi var mama başladık yine de kilo alımı az çok yoruldum artık sütüm de azaldı iyice çok üzülüyorum daha önce emzirme danışmanı çağırdım eve ama hiç ilgilenmedi bir sürü de paramı aldı gitti biz yine sıkıntımızla kaldık ama pes etmek istemiyorum lütfen Ankara’da olup şu emzirme danışmanından yardım aldım sorunum çözüldü diyen yazabilir mi lütfen gerçekten işini yapan ilgili tecrübeli biri olsun istiyorum 🌸