btba kızım da o yaşlarda elinde tepsiyle yürürken tepsinin üstüne düştü tepsinin kenarı o bağı kesti çocuk doktoruna götürdüm hiç bi müdahaleye gerek yok korkacak bi durum değil dedi. Yani aşırı bi kanama varsa belki dikiş falan atarlar ama azdı bizdeki. Iciniz rahat etsin diye acile götürebilirsiniz