aysvh 1 yaşına girecek çok az kaldı çok güzel emekliyordu 2 gündür emekleyemiyor emeklemeye yelteniyor ayağa kalkacak gibi poposunu dikiyor ama ayağada kalkamıyor emekleyemiyorda sonra ağlayıp sinirleniyor başına gelen var mı acaba
desida Acaba yürümeye çalıştığı için emeklemek istemiyor olabilir mi benim kızım da emeklerken oturmayı öğrenene kadar sürekli oturmaya çalıştı