nutellaa_ iki hafta çektim ama bendeki belirtiler çok şiddetliydi. Yolda yürürken sanki yerde değil de suyun içerisinde yürümeye çalışıyor gibiydim dengemi sağlayamıyordum. Başımı sağa sola çevirince sanki kafam düşecek gibi oluyordu. Gece başımı yastığa koyduğumda kulağımdaki uğultudan sabaha kadar uyuyamıyordum bir de sanki başımın içinde bir Su balonu vardı da hangi tarafa yatsam o tarafa çalkalanıp birikiyor gibiydi. Sabit bir yere baktığımda sanki her yerde alt yazı geçiyor gibiydi. Sürekli geçmeyen baş ağrısı, baş dönmesi, mide bulantısı.. çok zordu ya şimdi belki bu belirtiler abartı geliyordur ama yemin ederim aynısını yaşadım fazlası var eksiği yok. En son gittiğim doktor zaten bugüne kadar evde beyin kanaması geçirmeyi mi bekledin neden gelmedin dedi kızdı. Halbuki ondan önce iki doktora daha gittim ama emzirdiğim için ilaç yazmadılar kendiliğinden geçer diyip gönderdiler.