rukiye1655 ıyku gerilemesi +beslenme reddi ile 4 günde atlattık çok şükür. Memeye gelince ağlama krizleri mama verince geri çıkarma ile başladı. Acaba bende mi koku değişikliği vs var dedim babası emzirir pozisyona getirdi kendi kucağında onda da ağlayınca atak olduğunu anladık. Gezerekten,squat yapar gibi hareketlerle 5 dklık emmeyi 30 dkda yapıyordu. O 4 5 gün ne kol kaldı ne bacak çok fena olmultum. Uykuya direniyordu. Gündüz bir şekilde geçiyor da zaman gece çok zorluyordu. Sessiz loş ışıklı odada yatıyoruz zaten. Loş ılık dediğim de tuz lambasının ışığı o kadar loş yani. Yatakta oynarken yoruluyordu. Kundak yapıp oynayarak emziriyprdum. Yorulduğundan memede uyuyordu anca o ara. Ama geçiyor sakin olun güzellerim. Siz stres yaptıkça onlar da geriliyor. Besmele ile başlayın her işe. Yatırınca felsk nas okuyup üfleyin. Geçecek 🌸