Eşim 2 gün önce hediye olarak almış ama 2.ci el temiz kullanıldı diye almış prostar marka 1.gün normal bi şekilde çalışıyordu 45 dk 6 km hızla kullandım ilk 20 dk ısınma için 4 km de kullandım 2.ci gün ise 6 km alıyorum hız verimi alamıyorum aynı 2 km hızda gidiyor gibi 6 kmrede olmasına rağmen koşu bandından inince bant hızlanıyor ama üstüne çıkınca yavaş neden olur bu bilgisi olan varsa paylaşabilirmı