Divayorgunxx Bizde geniz akıntısı ve öksürük vardı akıntıya bağlı olarak ,burun yıkama yapıp aspiratörle sık sık çektim ve hastaneden nebül ilaç verdiler çok şükür ciğere inmeden antibiyotiksiz bi şekilde geçirdik.Doktora götürün mutlaka polikinliğe ama acil pek bişey yapmıyor