Optiprodan comforta geçtik gaz yapmasın diye artık daha çok gazı var , Bana gerçekten gaz yapmayan düzgün bir mama önerisi yapacak olan var mı arkadaşlar ?
Hele Bebelac gold asla Onermeyin o beterin en beteri 😑 bebeğim zaten kolik Ekstra gaz olmasın
Bebeğim bir kaç gune 3 aylık olacak Bu gaz problemi ne zaman biter ya Bu kolik ne zaman biter 🤦🏻♀️
Uykusuz gecelerin kadını yapcam artık nickimi 🙄