Gunesnil_23 canım senin vajinal doğum mu oldu sezeryan mi bilmiyorum ama kızım 41 haftalık doğdu sezeryan ile gelmedi oğlum da 39 haftada sezeryan ile gün belirledik ikisinin de doğmaya pekte niyetleri yoktu ama ben 2. Sezeryan da daha çabuk ayaklandım yani ameliyat sonrası ilk kalkista bile ilkinde 3 kişi ile kalktım ikinci de sadece hasta bakıcı kadın elimi tuttu ben kendimi kaldırdım sonrası malum rahatça kafamı yastığa koyamadım ameliyat sonrası ayağa kalktigimdan beri de ayaktayim😀😀