Eğer regl döneminse olması normal benim lohusalığım biter bitmez başladı. Doktorum bazı kadınların emzirdikleri süre boyunca regl olmayabileceğini bazı kadınların iki üç yıl düzensiz ama yine de regl olabileceğini söyledi bazende lohusalıktan sonra düzenli devam edeceğini söyledi bu durumları normal olduğunu ama aşırı ağrılı veya çok düzensiz kanama varsa kontrole gelmem gerektiğini söyledi biraz takip et bence regl olabilir. Özellikle emzirmiyorsan ya da düzensiz veya az emziriyorsan regl olma ihtimali daha fazla.