tugce_ackyrk bize tahlil falan yapmadılar. Öyle kara duzen verdiler .4 damla kullanacaksiniz vegaferonu diye . 3.ayinda hafif bir kansızlık çıkmıştı. Şimdi kendi doktoruna gideceğiz tahlil yapar belki . İlacı da değiştireceğiz. Kafamıza göre demir damlası da almaya tereddüt ettik .😟