Layddiana aslında 4 aylıkken artan dökülme 5-6 aylıkken azalmaya başlayıp şimdiye kadar bitmesi gerekirdi. Yani benim iki doğumda da öyle oldu, başladi arttı azaldı bitti. Hamileyken tarayınca bir tel bile dökülmezdi, o rutinde dökülmeyen saçlar doğum sonrası döküldüğü için saçlarımda bir azalma olmadı. Ama sizdeki farklı bir durum bence kan değerlerinize baktırın. Onun dışında emziriyorsanız doktor ya da eczacıya sorarak badem yağına bemiks bepanthen ve evil ampul katıp saç diplerine uygulayın. En az 1 saat bekleyip yikayin. Haftada bir uygulanıyor