Uyku eğitimi alan var mı aramızda? İşe yarar mı acaba?
Oğlumun uyku saatlerini düzenleyemedim bir türlü. Çok erken kalkıyor 5.30-6da. Ve sık uyanıyor ağlayarak. Erken kalktığı için erken uykusu geliyor 19.30da yatıyor. En büyük sıkıntım da sallayarak uyuması. Bugün 9 aylık olduk.
İşe yarar mı sizce?