zehradenizz Herkese merhaba, bugün 10 aylık bebeğimi yüksek ateş sebebi ile hastaneye götürdüm, damar yolu açılıp bir serum takıldı bir de kan tahlili alındı. Tahlil sonuçlarında doktor hiçbir şey olmadığını gayet sağlıklı olduğunu söyledi. att yim ben bile sonuçlara baktığımda birkaç değeri yüksek görüyorum ama doktor ısrarla bir şeyi yok evde patates yoğurt ver deyip gönderdi. Aranızda çocuk doktoru veya hemşire olan var mı? Ya da sorabileceğiniz bir çocuk doktoru? Bugün tatil olduğu için doktora gidemiyoruz maalesef
2prensesimvarcanim zehradenizz Bebişiniz ateşlenmiş yani enfeksiyon kapmış olabilir ve bunun sonucunda böle çıkmıstır sonuçlar korkulacak bir durum yok 🤗
Hiilyuss zehradenizz 1-2 değer yüksek düşük çok önemli değil diyorlar merak etmeyin. Nasıl att olup bunları bilmiyorsunuz anlayamadım😂 geçmiş olsun
Dondurmalikahve zehradenizz Hastalığından dolayi sonuçları böyle ve yetişkinle bebeklerin referans değeri farklı oluyor. Geçmiş olsun 🌺
pimpiriklianne43 zehradenizz ben hamileyken kan tahlili alıyorlardı ve çoğu kırmızı doktor normal diyordu bende hepsi kırmızı neredeyse dedim sen onlara bakma demişti doktor normal dediyse normaldir canim
zehradenizz 2prensesimvarcanim bağırsak enfeksiyonu dedi fakat, bağırsak enfeksiyonuna dair bir belirtimiz yok ishal kusma kabızlık karın ağrısı gibi hiçbir belirtimiz yok, kaldı ki gaita tahlili vs yapılmadı.
zehradenizz Hiilyuss ne kadar da kendinizden emin konuşuyorsunuz dimi, bebeğim doğduğundan beridir hepatit b tedavisi görüyor. Alt ve ast değerinin yüksek olması enfeksiyondan ziyade karaciğer hasarı veya sızıntı belirtilerini taşıyabilir. Bi usg yapmadan doktorun bu kadar emin konuşması ve sizin de bu kadar çok bilmiş olmanız bana garip geldi. Teşekkür ederiz yorumunuz için
zehradenizz pimpiriklianne43 hamilelikte değerlerin yüksek olması veya düşük olması zaten normaldir teşekkür ederim ❤️
ervosum zehradenizz benim kızımın da doğduğundan beri alt ve ast değeri hep yüksekti 40-50 bandindaydi. Birkaç kere ultrason çekildi karaciğerinden ama herhangi kötü bir durum yok kontrole tabi dediler. Yani arada sırada yine de değer kontrol edilmeli demişlerdi. Bir tık yüksek sizinki de sanırım. İnşallah önemli bir durum yoktur
pozitifanne06 zehradenizz merhaba çok geçmiş olsun benim kızımın da alt astsi yüksek çıktı doktorumuz sorun yok dedi aşıya rağmen mi hepatit b oldu
zehradenizz ervosum ilk doğduğunda Orhan yetmezliğinden şüpheleniyorlardı doktorlar. 4 aya kadar sürekli hematoloji onkoloji takibindeydik, sonra düzelme oldu biraz. G6PD şüphesi vardı tetkiklerimiz temiz çıktı ama halen hepatit b istediğimiz seviyeye düşmedi. Geçmiş olsun ❤️
ervosum zehradenizz inşallah düzelir. Allah tez zamanda şifa versin çok çok iyi olsun inşallah kuzucuk 😥❤️
zehradenizz pozitifanne06 çok teşekkür ederim. aşıya rağmen değil ben hepatit b taşıyıcısıyım benden kaynaklı bebeğimde taşıyıcı olarak doğdu.