2 gün sonra bebeğim 4 aylık olucak hala çok gazlı bi ara bir düzelir gibi oldu sonra gene aynı , damla kullanıyoruz masaj yapıyorum .. yok geceleri saat başı uyanıyor ben saat başı uyanıp emzirip sakinlestirip bazen gazı çıkartıp yatırıyorum aşırı yıprandım zombiye döndüm uykusuzluk beni mafetti , zaten kakasınıda yapmıyor 10 gün olunca acile gidiyoruz doğdudugundan beri 3 kez gittik bugğnde gidicez kakasını yapmadı diye evde yapsada 1 haftadan önce yapmaz doktor gaz çıkışı varsa korkma diyor ama okadar gazlı ki hep ağla hep ıkınma , napıcaö ben