figenilsu doktor kozuma 1 haftalıktı verdi gaz sancısı vardı bigaiga kullandıktan sonra kızım daha kötü oldu geceleri uyumama ağlama krizleri anlık ıkınma mahvetti bizi gerçekten 3.cü gün direk bıraktım kullanmayı kendim masaj yapıyordum ayak egzersizleri vs. Ama tabi yeterli olmuyordu hem gazını rahat çıkaramıyordu hemde kakasını yapamıyordu sonra relactaz aldık her emzirme öncesi 6 damla veriyordum günde 64 damlayı geçmemesi gerekiyor onu kullandıktan sonra o kadar rahat ettim ki anlatamam size kızım uykusunda sancı çekmiyordu rahat uyuyordu gazını ve kakasını çok rahat yapıyordu 4.cü aya kadar kullandım sonra zaten gerek kalmadı artık Relactaz damla kullanabilirsin canım eğer gaz sancısı varsa baba uzun oldu kusura bakma 🙈