brvnkr 3 gündür karnım çok ağrıyor Mıdemde yanma oluyor nefes darlığı mıdemın altında sertlık var Yemek yıyince daha çok ağrıyor Geçmıyor kaç gündür Çok ağırlık kaldırdım göbek düşmesi olabılır mı gaz da yapıyor 😞 14 ay oldu bıde doğum yapalı
beyzzsenturkk_ brvnkr göbek düşmesinde dik duramıyosunuz bile iki büklüm kalıyorsunuz ben böyle şeyler yaşamadım sadece midem aşırı ağrıyordu mide de denmez göbeğim yani dikelemiyordum
beyzzsenturkk_ brvnkr apandisitiniz patlamıs olabilir mi? dayımda bu şikayetlerle yıllar önce ameliyat oldu hatta göbeğini de çekmiştik geçmemişti isterseniz deneyin ama doktora da gidin
brvnkr beyzzsenturkk_ karnımın alt sağ tarafı şışıyor bıraz sonra geçıyor gaz çok oluyor bende o mu yapıyor başka bırsey mı öldüm kaç gündür