İyi geceler.Bebeğimi Pazartesi günü ateş nedeniyle doktora götürdüm ciğer temiz üst solunum yolu enfeksiyonu dedi Cempes ve Apireks kullandık antibiyotikte 6.gün ama Cuma günü akşama doğru öksürük başladı bugün de hırıltılı solunum ve sık nefes alıp verme var,sabahı bekliyorum acile götürmek için ciğerine inmiş midir sizce antibiyotiğe rağmen?