İki gün önce yemeğin sıcak buharı elime geldi baya yandı kızardı bir müddet sonra tü topladı su azalacağına gün geçtikçe artiyo şuan elim.baya su toplamis durumda ne yapsam da çabuk iyilesir acaba doktora gitmedim çünkü en başka basit bir yanık diye düşündüm