adnplt benim bi kaç arkadaşım vajinal doğum yapti, içlerinde bazılarının hala düzelmeyen sorunları var, bebeler 2bucuk yasında bizim. Onların o hallerini görünce kendime şükrediyorum, olmaz olmaz ya bidaha doğuracak olursam yine sezeryan isterim kendi adıma. Sizin gidecek oldugunuz doktora bağlı, bebeğin doğum zamanındaki haline bagli. Rabbim içinize sindirsin doğum seklinizi, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊