bksh bel fitigini bilmiyorum ama bende kırık varmis yani çocukken olmuş bilmiyordum ilk dogumdan sonra belim ağrıdigi için gittim belinde kirik var demişti doktor 2. Doğumum da normal doğum yaptım belim suan çok zorladı. Ama ben doktoruma dememistim kırık olduğunu