204817
Kıskanmıyorum. Tek ben çocuk getirmedim ya dünyaya. Altından da değil. Yeni anneyken de kıskanmadım. İki yıllık anneyim yine kıskanmıyorum. Ailede bebeğini sakınan bir gelin vardı. Şimdi, boşandı ve her hafta sonu çocuğunu bırakıp gezme peşinde. Evliyken niye vermedi o çocuğu kucağımıza ve şimdi ne değişti? Diye soruyoruz kendi aramızda.