suhedaaaaa aynen . Bebeğinle olan o anları başkası anlayamaz .sadece sizinle bebişiniz arasındaki iletişiminiz o . En güzel anları, tekmelemeleri, hıçkırıkları, o karnınızdaki görünen harekerleri. Her anneyle bebeği arasındaki özel bağı bence . Doğumu o doğumda yaşadığınız şeyler , o kavuşma anı ilk koku muhteşem bir şey. Her anne için özel ve paylaşılamaz🥹🥹🥹