Kızlar bir aydır ara ara bacağını gösterip uff diyordu ama anlık sürüyordu ağrısı bugünde kramp girdi sanırım ağlamaya başladı bacağını gösterip. Ayapının üstüne oturuncada çok uyuşma oluyor. Daha randevuya 2 gün var geçtiğimiz hafta kontrolü vardı doktor kan istedi belki vitaminleri eksikse ondanda olur dedi ek şikayet olarak saç dökülmeside vardı tarayınca yüksek ihtimalle vitamin eksikliği ama yine bi emin olalım bakalım dedi ama o günün gecesi kusma ishal şikayetiyle gitmiştik acile ve damar yolu açınca çok korkmuştu doktor istersen çok üstüne gitmeyelim dün akşam çok korkmuş haftaya getir dedi işte bir hafta oldu salı günü götürücem. Troid hastalığıda oda olabilir dedi inşallah troid değildir bende var hayatımı kararttı😞