ilay-mom mbabygirlm beşiğinde uyutmayı denediniz mi, omurgası açısından zararlı olabilir sürekli pusette uyuması
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan mbabygirlm benimki de puaeti hiç sevmedi ama puset hareket edince zararlı artık
leylaaksuu mbabygirlm boynu eğri duruyor pusette 2 saatten fazla tutmayın diyo uzmanlar nefes yolları kapanıyormuş Allah korusun gözetimsiz uzun süre bırakmayın
goldengate mbabygirlm o aydaki bebegi rahatlikla baska sekilde uyumaya alistirabilirsin. Pusette uc saatten fazla tutmamalisin. Zararli
ilay-mom mbabygirlm ayakta sallayın ya da hamak beşik de uyutun puset zararlı bildiğim kadarıyla, benim kızım da asla durmaz pusette mesela arabada zor oyalıyorum. Bir şekilde bu düzeni değiştirmelisiniz bence
mbabygirlm ilay-mom şimdi şöyle söyleyim size. Büyük kızım ayakta sallamama müsaade etmiyor yani hep engel oluyor. Benide salla diye. Memede uyutmaya çalışıyorum uyumuyor ve yatırınca geri ağlıyor. Bu sefer gün içinde hep stresli oluyorum
aselomerasaf mbabygirlm gündüz uykuları pusette ise zarari olmaz zaten birkaç saati geçmiyordur ama gece için sıkıntı olabilir