hilaltokcan54 ben kızımı hala pamukla sılerım kız çocuğu en kimyasalsız dıyenın içinde bıle var. 4 yasinda oldu 2.5 yasında tuvalet egıtımı aldı ama kakadan sonra önce ona sıldırırım sonra kendim bı son kontrol ederım hala daha ıslak mendil kullanmıyorum sadece dışarıya gıdersek cok çok nadır yapar onda da Sleepy yenıdogan kullanıyorum kokusuz olandan eve gelınce poposunu yıkarım tekrar. Hıc cıkarmadıgı olmadı