FtsCvlk benim kızım emziğe aşırı düşkündü bende bi anda kestim gündüzden hiç vermedim geceleri de sallayarak uyutuyordum aşırı ağladı belki 1 saat ağladı ve daldı ikinci gün bu bi tık daha hafifledi 3. Gün aramadı bi uykudan uyanınca mızıklandı sonra bitti şükür . İlk 3 gün çok önemli çok sabır gerekli bu da bizim deneyimimiz