Havva97 evet evet hiç akıntı koku yok ha geçti ha geçecek dedim de kaldığını görünce moralim bozuldu yarın ilk işim doktora göstermek olacak
arasmom16 bi bakalım doktor ne diyecek
Ccyyln yok bizde kanama falan olmadı banyosunu da yaptık kurudu hemen nemli de kalmadı
Miracam evet muhakkak göstereceğim bugün bebek görmeye gelenler korkuttu beni saat geç oldu doktorunu arayamadık buraya sorayım dedim
seyma0661 inşallah ya 🙏🙏
ciray 🙏🙏🙏
momandad_16 muhakkak göstereceğim