Benim bebeğim 3 buçuk aylık oldu şimdi kokulu kaka hapıyor ama rengi ve kıvamı yzmanların söylediğine göre normal ama ilk doğduğu zamanlarda sizin dediğiniz gibi bi kötü koku olmuyordu 30-35 günlük olduğunda yavaştan kakası kokmaya başlamıştı bence mutlaka doktorunuza danışın inşallah yoktur ama belki enfeksiyon falan vardır