hanzadeayse Kızlar 9 gün önce sezeryan dogum yaptım dikiş ağrılarım baya hafifledi ama bir hareket yaptım dikişim zorlandı şimdi yataktan kalkarken dikiş yerim ve belim sancılanıyor belim ne alaka anlamadım ama cok acıyor basına gelen var mı
D_deniz hanzadeayse dikiş yerine bsy olmaz inşallah kaslar güçsüz şimdi özellikle 40gune doğru daha iyi olur. Benim bırak belimi ağzım bile ağrıyordu kolum tutuluyordu karın ve koln ne ilgisi var değil mi. Baş döner herşey olur daha çok yeni
cerkezkizi59 hanzadeayse geçiyor hepsi merak etme bel ağrısı kalıyor ilerleyen süreçlerde çocuğun kilosu artınca bel daha çok ağrıyor en azından bende öyle oldu sezeryan yerimde ara ara sizliyordu bir yol oldu olalı şuan hissetmiyorum bile benim yaramda çok zor iyileşir ama geçiyor hepsi geçiyor kiloyu verdikçe kendini daha hafif hissediyorsun
gamzebykky hanzadeayse bende 10. gun guclu bir hapsurma yasamistim. dikis yerim asiri sizlamisti ve 3-4 gun hareket ettikce sizlamisti sonra gecti. Ama bel agrim hic olmadi
hanzadeayse dgltkn insallah yaa ama ilk günler ilaçların etkisi mi bilmiyorum ama belim agrımıyordu sonradan cıktı yine de kalır mı acaba
hanzadeayse D_deniz insallah evet benim de her yerim agrıyor gercekten ama bu bir anda sancı giriyor anlayamadım
D_deniz hanzadeayse evet 40 bitene kadar sancı girer. En güzel çözümü bebek uyudukca uyumak. Bebek dışında birşeyle ilgilenmemek. Mümkünse tabii. Uyumak yatmak iyi geliyor zaten ihtiyaç dahilinde yürüyorsun
Buray2804 Benim 5 gün oldu sezeryan doğum yapalı dikişlerim allaha şükür iyi 2. Sezeryanım iki sezeryan arasında 20 ay var . Dikişim acımıyor sızlamıyor ama karnımın sol üst kısmı dikişlerimin 4 parmak üstü diyeyim yanık gibi acıyor o neden oluyor acaba