canan6668 3 yasina girecek oğlum 7.ayda insaAllah su aralara cok korkak oldu herseyden korkuyor onceden karanlıkta evin içinde her yere giderdi suan salonda beraber oturuyoruz koltukta tvnin yanından oyuncağını almaya bile gidemiyor bu odada oynuyorsa diger odaya Ben olmadan gidemiyor gunduz salonda beraber oturuyorsak oyuncakları Ile Kendine daire oluşturuyor korumak için sürekli evin içinde peşimde oyuncak odasından bisey almaya gidecekse beni çağırıyor koridorda yalniz kalirda o anda Bi ses gelirse bağırıp ağlayarak yanıma koşuyor cok üzülüyorum haline kuzumun neden olabilir napmaliyim
elif759 canan6668 Pek çocuk konusunda bilgim yok ama hiç yalnız bıraktınız mı onu acaba bir yakına akrabaya travma olacak birşey mi yaşadı acaba aniden mi gelirşti bu durum hepmi vardı
kaysi_cicegi canan6668 benim oğlum da 2 yaşında o da aynı bu şekilde korkuları başladı gök gürültüsünden çok korkuyor yağmur yağacağı zaman ağlıyor susmuyor ufacık sesten korkuyor diğer odaya gidemiyor sizin dediğiniz gibi aynı odanın içinde oyuncağını bile almak istemiyor bende çok üzülüyorum bu duruma inşallah geçer zamanla
Demetbulut canan6668 telefon tablet TV .. bunlar varsa hayatında izlediği videolar oynadığı oyunlar çok etkiliyor çocukları varsa ekran hayatınızda çıkartın derim
metemmm24 Bu aylarda ayrılık kaygısı başlıyor diye biliyorum muhtemelen o yüzden böyle benimde bebeğim 8. Ayına girecek hep yanımda ama 2 adım uzaklaşsam bile ağlıyor
incirreceli_06 Gerçekten çok ilginç gündüz gece hep mi böyle bide acaba daha öncesinde Bi korku travma gibi Bi olay yaşadı mi bide sürekli sizinle mi vakit geçiriyor
canan6668 incirreceli_06 herhangi bisey yaşamadı Canim evet benimle ablaları babasi evde değilken benimde arada yukarı babaannesigile gider o kadar
canan6668 elif759 yakın zamanda oldu öncesinde yoktu önceden salonda aksam üzeri beraber otururduk tek başına karanlıkta ablalarını odasına giderdi şaşardım hatta korkmuyor mu diye
Havva97 Konuşmayı deneyin çocuğunuzla , ona rahatlatıcı cümleler kurun belli bi şeyden korkmuş izlediği veya birinin dediği bi şeyden de olabilir bilmiyorum çevreniz nasıl çocuğu birilerine bırakıyor musunuz , bi şeyler tetikliyor olabilir
canan6668 Havva97 konuşuyorum surekli Zaten korkma ben senin yanındayım hep yanında olucam VS diye sadece kaynanama bırakıyorum arada kizlari okuldan almaya giderken bazende onlar özlüyor öyle gönderiyorum kaynanama üst katimda zaten oda oraya gittikçe tablete geçiyor bilmiyorum tablette bisey den mi etkilendi
canan6668 kaysi_cicegi sizede üzüldüm bi Ara kucuk kizimda da vardı 7 yaşında şuan onunki ogluma gore Daha büyük yaşta başlamıştı aksam yatamiyrodu asla Gece sürekli kalkıyordu pencere kapı kulpundan bile korkuyordu çok şükür geçti
daenerystargaryen canan6668 Genelde izledikleri şeylerden dolayı oluyor. Erkek kardeşimde ve eşimin yeğeninde bu duruma şahit olmuştum.