Sedas00 sanırım emzik olayımız bittiiiiiiii çok şükür 2gündür bahsetmiyo emzikten sevinmeye korkuyorum ya bi kriz gelirse diye ama 2gündür istemediyse istemez heralde 😇 hatta zeka kartında emzik resmi vardı kartlarla oynuyoduk oğluşum görmeden alıp attım hemen 😀 defalarca bıraktırmaya çalışmıştım ilk kez bu kadar kolay oldu kendini hazır hissediyodu demekki paşam🥰