bendenbirtanedahayok Ya biz geçende elma vermiştik boğazında kalmıştı, şimdi instagramda görüyorum 8 aylık bebek taze fasülye yiyor… ben hala çok korkuyorum her şeyi püre yapıp veriyorum. Ne zaman katı gıda verebilirim?
betul97_ bendenbirtanedahayok 9 aylık elma veriyorum ama elimdeyken ısırmasına izin veriyorum kendi kocaman ısırıyor. Muzu bile geçen elimdeyken büyük ısırdı yumuşak olmasına rağmen zorlandı ağladı. Yeşil fasulye veriyorum onları güzelce yiyor. Artık püre kıvamından çıkıp taneliye geçmelisiniz ileride daha da zorlanırsınız
melina09 bendenbirtanedahayok siz taneli verdikçe alışıcak benm kızımda 10 aylık herşeyi maşallah yiyor yumuşak yaptıktan sonra olduğu gibi veriyorum artık ben püreyi 7 aylıkken bıraktım boğazına kaçmıyor öyle öğreniyor öğürmesi normal
bendenbirtanedahayok betul97_ bende geçmek istiyorum ama inanın o gün yaşadığım korku çok kötüydü mosmor oldu kuzum sizde öok dikkat edin kızımın 2 dişi var her şeyi kopartıyor salatalık elma muz hiç birini eline vermiyorum direk ama katı gıdayada nasıl geçebilirim bilmiyorum
betul97_ bendenbirtanedahayok Benim kızımın 6 dişi var ama soğukkanlı olmanız gerek. Mesela nohut verin 2-3 bölün taneli vermeye çalışın en azından çiğnemeyi öğrenir. Bende kızıma vere vere şimdi salatalık ısırıyor sonra diliyle ön tarafa itip dişleriyle parçalamaya çalışıyor
incer Ben de sizin gibi çok korkuyorum hiçbir şeyi eline veremiyorum kendim elimle ağzına koyarak yediriyorum katı şeyleri. Kaşıkla vermekten daha etkili oluyor alışana kadar böyle yapmayı düşünüyorum