Mmeelliikkeee smileanne fırında mı ? Ne var içinde yağ yumurta mı sıvı olarak, bu durumda unu da azdır olur olmaz diye bişi yok ama daha kuru yavan gibi olur belki , sıvı yerine tereyağlı ise çok fark etmez gibi tadı
smileanne Sert mi olur ya da kıyır mı olmaz . Çok yapmıştım nasıl unuttum yaa . Bardağa koydugum yogurdu dalgınlıktan koymaya unutmuşum
smileanne Mmeelliikkeee evet fırına attım . Kızarırken gördüm bardağa koyudugum yoğurdu ıcıne koymadıgımı . Bıraz margarın bıraz tereyagı koydum
Mmeelliikkeee smileanne fırına atmadıysanız tekrar yoğurabilirsiniz ekleyip , tereyağ toparlar diye düşünüyorum lezzet olarak . Unuda direk tarifteki ölçü değilde kararken aldığı kadar koyduysanız çok etkilenmez eksikten.