Kızlar kızım 2.5 yaşında. Bez bırakma sürecindeyiz 1 hafta oldu. Lazımlığa yapmayı deniyoruz, oturuyor bekliyor. Çişim gelmemiş diye kalkıp yan odaya gidip yere çiş yapıyor. Sabırla deniyorum sürekli soruyorum, tuvalete götürüyorum ama inatla yere çiş yapıyor. Ödüllendirme denedim, lazımlığa yapınca bişiler veriyorum minik çikolata falan. Onun da faydası olmadı. Ne önerirsiniz