ozge_yasin_budak çok ta şey yapmayın bnce benim ablsm kayınvslidrsiyle birlikteydi torunlarına çok düşkün bi babanneydi tek çocuktu eniştemde ne kadar paylaşamasakta onların kanını taşıyorlar kadıncağız doyamadan gitti dünyadan o yüzden baskı yapmayın kendinize nacizane tavsiyem hayat kısa ne olursa olsun kime düşkün olursa olsun siz onun annesisiniz değişmeyen tek gerçek öle düşünün sevgiyi paylaşmak çok güzel bişeu bu hayatta elbette kıskanıyoruz ama onu sevmesin bni sevsin dersek ilerde aile sevgi kavramını öğretemeyiz öğle değilmi yargılama asla yapmıyorum öle düşünmeyin sakın 🙏