meraklibiri doğumdan iki gün sonra ağır grip oldum, hem sezeryan ağrılarım hem grip çok zordu ama sıktım dişimi ve her emzirmede elimi yüzümü iyice yıkayıp maske takıp emzirdim hatta bulunduğu odada mümkün olduğunca maskeli durmaya devam ettim onun da yüz ve el temizliğine ekstra dikkat ettim sonraki aylarda da grip olduğumda ya da kendimi kötü hissettiğimde hep böyle yaptım çok şükür bulaşmamıştı