hande01 sürekli emmeden dolayı göğsün yumuşak kalması normal bi durum ama bu sütün yetmediği anlamına gelmez aksine emdikçe daha çok süt salgılanır, çişli bez sayısı 6-7 buluyorsa doyuyordur demişti doktorumuz, ve uzun uzun emmesine takılmayın ben 40 dklara kadar emzirirdim dinlene dinlene emerdi, göğsüm hiç kalmazdı nerdeyse, kilo alımı gelişimi de iyiydi. Uyku gerilemesi yaşadığı bazı dönemler oluyor çok zor oluyor ama geçiyor merak etmeyin