gurbet_66 Kızlar merhaba,adetimin üzerinden 12 gün geçti test yaptım 4 gün önce negatif çıktı adet de olmuyorum anlamadım ki ne zaman test doğru sonucu verir acaba erken mi yaptim
Elfgrn gurbet_66 gecikmenin günü mu 12 yoksa döngünün 12. Günü mü? Eğer ki gecikmeyse şimdiye kadar gebelik muhtemelen çıkardı. Döngünün 12. Günü ise yumurtlama daha yeni olmuştur yada olmamıştır. Çıkmaması çok normal boyleyse
etuerk gurbet_66 yakın zamanda antibiyotik kullandınız mı yada farklı bir ilaç gecikme yapmış olabilir sadece hamilelik olarak bakmayın şüpheniz varsa bir test daha yapın çıkar artık