Kızlar sütüm aşırı tazyikli geliyor bebek sürekli emerken geri çekiliyor yada emmeyip uyuyor. Memeyi tutturması emzirmesi çok zor oluyor. Emse bile yatınca uyumuyor açlıktan hareketleniyor, doymuyor yani. Ne kadar emdiğini göremiyorum zaten. Silikon uç kullanmaya başladım ama sevmedi. Gece emzirmeye kalktığımda bile o kadar sıkıntı oluyor ki artık. Tazyikten çocuk ememiyor benim hevesim iyice kırılıyor. Sütüm azalmaya başladığı için sağım yapmaya başladım. Pompayla sağdıkça süt daha da tazyikli gelmeye başlıyor. Tamamen biberonla vermeyi düşünüyorum artık. İyi mi ederim kötü mi bilmiyorum. Yaşayan var mı düşüncesini paylaşabilecek birileri. Emzirme saatleri işkenceye döndü artık saatlerce emsin diye uğraşıyorum hem ben hem bebek için çok kalitesiz geçiyor artık