btlbge aynı durumu bizde yaşadık yani yiyor gibi yapıyor ama yemiyordu çıldırmak uzereydim doktora götürdüm üstüne bir de dis belirtisi var erken çıkaracak dedi baktım mama yemiyor değiştirdim sma optipro geçtik onu da kabız yaptı şimdi Bebelac Gold yiyor hem sevdi hemde kabızlığı gitti