Kızlar kızım iki yaşında herseye agliyor bütün gün hatta normal bir ağlamak da degil bagirarak agliyor resmen artık dayanamıyorum beynim agriyo bagirdikca nasıl çözüm bulabilirim yardımcı olur musunuz konuşarak halletmeye çalışıyorum sakin olmaya çalışıyorum ama benim de sabrim beynim bi yere kadar dayanıyor bu arada babasına hiç yapmıyor her şey bana 😔